جوك خنده دار ایرانی از سراسر ایران

به طرف می گن چرا درس می خونی ؟ می گه دكتر شم پول در بیارم نیسان بخرم كار كنم !

غضنفر میره امتحان رانندگی بده چند بار رد میشه.تو راه پلیس جلوش میگیره میگه گواهینامه!غضنفر میگه دادین كه میخواین؟

طرف روزه می گیره، ۵ دقیقه به اذان روزشو میشکنه. می گن چرا اینکارو کردی؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم

غضنفر ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه دوستش بهش میگه سحر صدات کنم؟؟ غضنفر می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره

دو تا ترکه دو تا گاو میخرن، ‌اولی به دومی میگه: حالا چی کار کنیم که گاوامون با هم اشتباه نشن؟ دومی میگه: تو دست به گاوت نزن، من یه گوش گاومو میکنم. بعد از چند وقت، ‌گاو اولی هم گوشش گیر میکنه به یه جایی کنده میشه. ایندفعه ‌دومی میگه: تو دست به گاوت نزن من دم گاومو میکنم. از قضا بعد از چند وقت دم اون یکی گاوه هم کنده میشه. خلاصه هی اولی میزنه یه جای گاوشو ناقص میکنه، اون یکی گاوه هم همون بلا سرش میاد. آخر سر اولی شاکی میشه به دومی میگه: اصلاً سفیده مال من سیاهه مال تو!!!

معلم زبان:زمان آیندن((من خوابم))چیست؟؟؟دانش آموز:شما بیدار خواهی شد

به غضنفر میگن چرا میری سربازی؟ میگه والا فقط به خاطر مرخصی هاش

دوتا كم شانس با هم ازدواج میكنند,بچشون پوچ می شه

غضنفر كتاب مینویسد: شب بود و خورشید میدرخشید . پیر مردی جوان یكه وتنها در كنار خانواده در سكوت گوشخراشی قدم زنان ایستاده بود. تقدیم به پدرم كه بهترین دوست بابام بود.

غضنفر با احساسات زنش بازی می کنه دو هیچ می بازه

اصفهانیه به مهمونش میگه اگه گرسنه ای مرغ هست برم بگم برات تخم کنه

غضنفر با دوست دخترش تو ماشین بودن میبینه جلوتر ایست بازرسیه! قبل از ایست بازرسی به دوست دخترش می گه: تو از ماشین پیاده شو بعد از ایست بازرسی بگو مستقیم تجریش که من دوباره سوارت کنم. بعد از ایست بازرسی دختره یادش میره بگه تجریش میگه: ونک غضنفر میگه شرمنده!

به غضنفر میگن اگه دنیا رو بهت بدن چكار می كنی ؟ میگه بی شعور من زن دارم

یک مورچه و یک زرافه باهم ازدواج می کنند شب عروسی مورچه گم می شه بعد از یک هفته پیداش می شه بعد زرافه بهش می گه : این همه مدت کجا بودی ؟ مورچه می گه : تو راه بودم که بیام بوست کنم

غضنفر میرسه تهران از اتو بوس ترمینال پیاده میشه.چشماش بیه دختر خوشگلی میخوره میره طرف دختر می گه: ببخشید خانم دوست دختر میگن شمااید؟

غضنفر جوراب می خره اندازش نمی شه جلوش پنبه میزاره

از سه تا كلاغ میپرسندكه چرا قیافاتون كجو كوله شده؟اولی میگه: اون درختامیبینی؟یه كرم روش بود اومدم بخورمش خوردم به درخت.دومی میگه اون درختو میبینی؟یه بچه گربه روش بود اومدم چنگش بزنم خوردم به درخت.سومی میگه اون درختو میبینی؟من ندیدم.

یه روز غضنفر میره جلوی اینه میگه چقدر قیافه طرف اشناست خوب كه فكر میكنه میگه اها فهمیدم همون پدرسوخته ای كه دیروز تو ارایشگاه یه ساعت به من زل می زد.

از دختره می پرسن شوهر چند حرف داره؟ میگه اگه پیدا بشه حرف نداره

بهترین بازی های ایرانی: ۱ دختر بازی ۲ نامزد بازی ۳ خانوم بازی ۴ دودره بازی ۵ امپول بازی ۶ زبون بازی ۷ اس ام اس بازی

بیشتر مردها ۲ آرزوی بزرگ دارند، اول داشتن خونه، دوم داشتن ماشین برای فرار از خونه

از قزوینیه میپر سن FBI یعنی چی ؟ میگه فدراسیون بچه بازان ایران

توی قزوین قیمت یک ساعت بازی بیلیارد ۱۵۰ تومان است ولی قیمت یک ساعت تماشای بازی بیلیارد ۳۵۰۰ تومان!

اگه 8 لایه ایزوگامت كنن،باز هم معرفت از سروروت می چكه000































 



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: